כפי שפרסמנו לראשונה: כוחות מחטיבת גולני החלו לפעול היום (ראשון) במרחב דיר אל-בלח שבמרכז הרצועה לסיכול תשתיות טרור ולחיסול מחבלים. הפעילות מתבצעת במרחב עליו יצאה אמש הודעת פינוי אוכלוסייה אתמול על ידי צה"ל.

לראשונה מתחילת המלחמה: גולני החלו לפעול קרקעית בדיר אל-בלח
אתמול הוציא דובר צה"ל בערבית אל"ם אביחי אדרעי הודעת פינוי דחופה לתושבי אזור דיר אל-בלח: "צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב", וציין כי מדובר באזור בו צה"ל לא פעל עד כה.
דיר אל- בלח pic.twitter.com/Lqc71fGHoZ
— כל החדשות בזמן אמת (@Saher_News_24_7) July 21, 2025

לקראת הרחבה של התמרון? אלו האזורים שצה"ל עדיין לא היה בהם
"צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב ותשתיות הטרור באזור, תוך שהוא מרחיב את פעילותו באזור זה כדי לפעול באזור בו לא פעל קודם לכן". עם זאת, אתמול הכוחות ביצעו תקיפות מהאוויר, אך עדיין לא נכנסו קרקעית למרחב. בעוד היום, כאמור, החלו כוחות מחטיבת גולני לתמרן שם.
