accessibility-icon
share-icon
חדשות 14

ראשוני: מטוסינו תוקפים כעת יעדי טרור של החות'ים בתימן

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

כה תמוז ה'תשפה (21.07.25)

5

27

like

0

dislike

בפעם ה-12 מתחילת המלחמה, מטוסינו תוקפים כעת יעדי טרור של החות'ים בתימן • מדובר בתקיפה ממוקדת לעבר מספר קטן של מטרות במדינה


בפעם ה-12: מטוסינו תוקפים כעת יעדי טרור של החות'ים בתימן. ישראל צפויה לתקוף באופן ממוקד מספר קטן של מטרות במדינה. הדבר מגיע לאחר שבשבוע האחרון ארגון הטרור התימני ביצע שיגורים לעבר ישראל.

לפני כשבועיים כוחותינו פתחו במבצע "דגל שחור" נגד הטרור החות'י. כ-20 מטוסי קרב יצאו בלילה לתקיפת מטרות טרור של שלטון הטרור החות'י בנמלים אל-חודידה, ראס עיסא, א-סליף ותחנת הכוח ראס קאנטיב, באמצעות יותר מ-50 חימושים, במסגרת מבצע "דגל שחור", וזאת ברקע שיגור הטילים בשבוע האחרון מתימן לישראל.

התקיפות בתימן: 20 מטוסי קרב הטילו יותר מ-50 חימושים | צפו

התקיפות בתימן: 20 מטוסי קרב הטילו יותר מ-50 חימושים | צפו

17
07.07.25|אפרת ברינר

מטוסינו הטילו אז 56 חימושים, ובין היתר פגעו במתחם גנרטורים מרכזי בנמל א-סאליף, ותשתיות לפריקת דלק בנמל ראס עיסא. נמלים אלו משמשים את שלטון הטרור החות'י להעברת אמצעי לחימה של המשטר האיראני המשמשים להוצאה לפועל של מתווי טרור נגד מדינת ישראל ובנות בריתה.

מצה"ל נמסר אז: "התקיפה בוצעה נוכח תקיפות חוזרות של שלטון הטרור החות'י נגד מדינת ישראל, אזרחיה ותשתיות אזרחיות במדינה, לרבות שיגור כלי טיס בלתי מאוישים וטילי קרקע-קרקע לעבר שטח מדינת ישראל".

"שלטון הטרור החות'י מנצל את המרחב הימי עבור הפעלת כוח ופעילות טרור נגד ספינות מעבר וסחר במרחב השיט העולמי. המטרות שהותקפו ממחישות את השימוש הצבאי שמבצע שלטון הטרור החות׳י בתשתיות אזרחיות לצרכי טרור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News