כוחות צוות הקרב של חטיבת הצנחנים בפיקוד אוגדה 36, סיימו היום (ראשון), את משימתם במרחב חאן יונס שברצועת עזה. במהלך הלחימה, הכוחות חיסלו מחבלים בהיתקלויות פנים אל פנים ובשיתוף הדוק עם חיל האוויר והשמידו תשתיות טרור, בהן: מבנים צבאיים, מחסני אמצעי לחימה, נשקים ומטענים.
לקט תיעודים מהשמדת תשתיות טרור בחאן יונס | קרדיט: דובר צה"ל
לקט תיעודים מהשמדת תוואים תת-קרקעיים בחאן יונס | קרדיט: דובר צה"ל
בהודעה המלאה של דובר צה"ל נכתב: "במהלך הלחימה, הכוחות חיסלו מחבלים בהיתקלויות פנים אל פנים ובשיתוף הדוק עם חיל האוויר והשמידו תשתיות טרור, בהן: מבנים צבאיים, מחסני אמצעי לחימה, נשקים ומטענים. בנוסף, בשיתוף לוחמי יהל״ם, השמידו מספר תוואים תת-קרקעיים ששימשו את ארגוני הטרור ברצועה.

תיעוד מפעילות כוחות צוות הקרב של חטיבת הצנחנים בחאן יונס | קרדיט: דובר צה"ל
באחת מהפעילויות, הכוחות זיהו מחבלי חמאס וסגרו עליהם מעגל מהיר, המחבלים חוסלו טרם התקרבותם לכוחות.
חטיבת הצנחנים תמשיך למשימה הבאה בגזרת יהודה ושומרון. כוחות פיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל ותושבי העוטף בפרט".
