accessibility-icon
share-icon
צילום: חשבון ה-X של הינד רג'אב
צילום: חשבון ה-X של הינד רג'אב

קרן אנטי-ישראלית דורשת: לעצור חיילי צה"ל שנמצאים בטומורולנד

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כד תמוז ה'תשפה (20.07.25)

11

0

like

2

dislike

קרן אנטי-ישראלית דורשת לעצור שני חיילי צה"ל שנצפו מניפים את דגל גבעתי בפסטיבל טומורולנד, בטענה למעורבות ב"פשעי מלחמה" ברצועת עזה


קרן "הינד רג'ב", גוף משפטי אנטי-ישראלי הפועל בבלגיה, הגישה בסוף השבוע בקשה דחופה לתובע הפדרלי במדינה לעצור שני חיילי צה"ל שנצפו מבלים בפסטיבל המוזיקה "טומורולנד" בעיירה בום.

בהודעה שפרסמה הקרן נכתב כי החיילים זוהו לאחר שנופפו בדגל חטיבת גבעתי בקהל הפסטיבל. לדברי הקרן, מדובר ב"אנשים האחראים לפשעים בינלאומיים חמורים, כולל פשעי מלחמה ורצח עם ברצועת עזה". עוד נכתב כי החטיבה "תועדה בהשמדה מערכתית של תשתיות אזרחיות ובעבירות נרחבות נגד האוכלוסייה הפלשתינית".

הקרן, הפועלת לקידום חקירות בינלאומיות נגד בכירים וחיילים ישראלים, טענה כי הצגת סמל גבעתי בפסטיבל מעוררת "שאלות פוליטיות דחופות": "למה אנשים שמעורבים בפשעים בינלאומיים יכולים ללכת בחופשיות, לחגוג בציבור ולהלל את פעולותיהם ללא השלכות?"

עקבו אחרינו גם ב-Google News