בעקבות העתירות לבג"ץ בדרישה למנוע מהממשלה לקדם את פיטוריה של היועצת המשפטית לממשלה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה היום (ראשון) לשר המשפטים יריב לוין, מזכיר הממשלה יוסי פוקס ומ"מ נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ בדרישה לעצור את המימון הציבורי לייצוג המשפטי שלה בנושא.
במכתב ששלח השר לנמענים נכתב: "הגורם שמייצג את היועצת הוא הגורם שכפוף אליה – מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. מעבר לניגוד העניינים האינהרנטי שאליו כבר התרגלנו, מדובר באירוע חמור המנוגד לכללים אותו עיצב הייעוץ המשפטי לממשלה בעצמו".

"לראות ולא להאמין", כתב בן גביר, "אותה יועצת שממציאה נהלים והנחיות בלי עיגון בדין, ולפעמים בניגוד אליו, כעת עושה דין לעצמה ודורשת מהכפופים לה ומהסרים למרות, לנהל עבורה את המענה לעתירה העוסקת בפיטוריה, על חשבון משלם המיסים ועל חשבון האזרח הקטן, אותו היא אמורה לייצג בשם 'האינטרס הציבורי'".

ועדת השרים החליטה פה אחד להמליץ על פיטורי היועמ"שית
לבסוף, דרש בן גביר מהנמענים כי המימון הציבורי להגנה של גלי בהרב מיארה יפסק באופן מידי, ולקבוע כי עליה לייצג את עצמה בייצוג אישי או לממן מכיסה עורך דין.
