accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

פיצוץ אדיר בג'באליה: כוחותינו השמידו מספר מנהרות ברצועה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כד תמוז ה'תשפה (20.07.25)

39

47

like

1

dislike

הלחימה בעזה נמשכת במלא העוצמה: לוחמינו חיסלו עשרות מחבלים במרחב ג'באליה, השמידו תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים • כוחות הנדסה חטיבה 401 פוצצו מנהרות באורך 2.7 ק"מ ובעומק 20 מטרים


לוחמינו, אשר פועלים במרחב ג'באליה, חיסלו בימים האחרונים עשרות מחבלים, השמידו תשתיות טרור, ואיתרו אמצעי לחימה רבים. בין היתר כוחות הנדסה של חטיבה 401 השמידו מספר תוואים תת-קרקעיים, באורך כולל של 2.7 קילומטרים ובעומק של 20 מטרים במרחב.

צילום: דובר צה"ל

בהמשך לכך, דובר צה"ל בערבית אל"ם אביחי אדרעי הוציא הבוקר הודעת פינוי דחופה לתושבי רצועת עזה, בו נכתב: "צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב".

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

"לכל הנוכחים באזור הדרום-מערבי של דיר אל-בלח, בבלוקים 130, 132-134, 136-139, 2351, כולל הנוכחים בתוך האוהלים באזור", נכתב בחשבון ה-X, "צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב ותשתיות הטרור באזור, תוך שהוא מרחיב את פעילותו באזור זהכדי לפעול באזור בו לא פעל קודם לכן".

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

לחימת כוחותינו ברצועה נמשכת במלא העוצמה. כך למשל, דובר צה"ל פרסם אמש כי כוחותינו ממשיכים להילחם במעוזי הטרור ברצועה. גם במהלך הפעילות הזו, כוחותינו השמידו תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע.

עקבו אחרינו גם ב-Google News