לוחמינו, אשר פועלים במרחב ג'באליה, חיסלו בימים האחרונים עשרות מחבלים, השמידו תשתיות טרור, ואיתרו אמצעי לחימה רבים. בין היתר כוחות הנדסה של חטיבה 401 השמידו מספר תוואים תת-קרקעיים, באורך כולל של 2.7 קילומטרים ובעומק של 20 מטרים במרחב.
בהמשך לכך, דובר צה"ל בערבית אל"ם אביחי אדרעי הוציא הבוקר הודעת פינוי דחופה לתושבי רצועת עזה, בו נכתב: "צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב".

"לכל הנוכחים באזור הדרום-מערבי של דיר אל-בלח, בבלוקים 130, 132-134, 136-139, 2351, כולל הנוכחים בתוך האוהלים באזור", נכתב בחשבון ה-X, "צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב ותשתיות הטרור באזור, תוך שהוא מרחיב את פעילותו באזור זהכדי לפעול באזור בו לא פעל קודם לכן".

לחימת כוחותינו ברצועה נמשכת במלא העוצמה. כך למשל, דובר צה"ל פרסם אמש כי כוחותינו ממשיכים להילחם במעוזי הטרור ברצועה. גם במהלך הפעילות הזו, כוחותינו השמידו תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע.
