ח"כ טלי גוטליב הגיבה הערב (מוצ"ש) להחלטת השופט סולברג כי הממשלה לא תוכל לפטר את היועמ"שית גלי בהרב-מיארה ללא ביקורת שיפוטית: "סולברג רשם כי החלטת פיטורי מיארה 'לא תיכנס לתוקף מיידי'. מה זה מיידי? בואו נספור יחד עד שלוש – הנה עבר הזמן המיידי".
בחשבון הX שלה כתבה גוטליב: "שיעור לסטודנט שנה א׳ למשפטים. רציתי להזכיר לשופט סולברג שהוא שופט בבית משפט העליון ולא בבית הדין לעבודה. היועמשי"ת מיארה היא עדיין עובדת מדינה ואם יש לה טענה לפיטורים לא חוקיים כפי הגיגיה, היא מוזמנת באופן אישי לפנות לבית הדין לעבודה.(למתעקשים, סעיף 42 לחוק בית הדין לעבודה. דין המדינה כדין כל מעסיק).
שיעור לסטודנט שנה א׳ למשפטים. רציתי להזכיר לשופט סולברג שהוא שופט בבית משפט העליון ולא בבית הדין לעבודה. היועמשי״ת מיארה היא עדיין עובדת מדינה ואם יש לה טענה לפיטורים לא חוקיים כפי הגיגיה, היא מוזמנת באופן אישי לפנות לבית הדין לעבודה.(למתעקשים, סעיף 42 לחוק בית הדין לעבודה. דין…
— טלי גוטליב (@TallyGotliv) July 19, 2025
"ולשרי הממשלה אשמח להזכיר שסולברג רשם החלטה שאיך לומר בעדינות לא מחזיקה מים, לא כי היא לא חוקית (והיא לא חוקית) אלא כי היא לא צו. סולברג רשם כי החלטת פיטורי מיארה 'לא תיכנס לתוקף מיידי'. מה זה מיידי? בואו נספור יחד עד שלוש. הנה עבר הזמן המיידי. כמה נחמד להכיר את הוראות החוק…".
כזכור, ביום שישי האחרון, השופט נועם סולברג בשם בג"ץ קבע היום כי הממשלה לא יכולה לפטר את היועמ"שית גלי בהרב מיארה ללא ביקורת שיפוטית, זאת על אף שהממשלה טרם קיבלה החלטה בעניין.

לטענת בג"ץ, בשל פרסום הצעת החלטה של שרי הממשלה להניח על שולחנה בישיבה הקרובה את נושא סיום כהונת בהרב מיארה כיועמ"שית, ובהתחשב "בטיב הסוגיה שעל הפרק, על השלכותיה הנלוות – מובהר בזאת כי ככל שתחליט הממשלה על פיטורי היועצת המשפטית לממשלה, ההחלטה לא תיכנס לתוקף מיידי, על מנת שתינתן שהות מספקת לעריכת ביקורת שיפוטית".
