לוחמי יחידת דובדבן בהכוונת אמ״ן ושב״כ עצרו אמש (חמישי), שלושה מחבלים בקבטיה שתכננו לפגוע בכוחותינו, במסגרת מבצע חטיבתי בגזרת מנשה. במהלך הפעילות, הכוחות איתרו מטענים מאולתרים שאיתם תכננו המחבלים לפגוע בלוחמינו.



בגזרת חטיבת בנימין, כוחותינו איתרו והשמידו מעבדה לייצור מטענים בכפר א-רם.
בגזרת חטיבת יהודה, לוחמינו פעלו לסיכול טרור בחברון, שם עצרו חמישה מחבלים, החרימו מאות אלפי שקלים שיועדו לטרור ואמצעי לחימה רבים.




סך הכל במהלך השבוע האחרון, כוחותינו מצה״ל, מג״ב, משטרת ישראל ושב״כ עצרו 70 מחבלים, החרימו כספי טרור רבים ועשרות אמצעי לחימה ובהם: מטענים, נשקים תקניים מסוג M16 ונשקים מאולתרים מסוג 'קרלו'.
