accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

משרד התחבורה יזכה נוסעים שנפגעו בעקבות מבצע "עם כלביא"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כא תמוז ה'תשפה (17.07.25)

1

0

like

0

dislike

משרד התחבורה החליט לזכות נוסעים עבור תקופת צמצום שירותי התחבורה הציבורית במהלך מבצע "עם כלביא" • הזכאות תינתן החל מהיום ועד לסוף השנה הנוכחית, וזאת בהתאם לסוג החוזה שברשות הנוסעים • השרה גרב: "משרד התחבורה לא יעמוד מנגד כאשר ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית נפגע"


בהנחיית השרה רגב, משרד התחבורה החליט לזכות נוסעים עבור תקופת צמצום שירותי התחבורה הציבורית בתקופת מבצע "עם כלביא". הזכאות תינתן החל מהיום (חמישי) , 17.7, ועד לסוף השנה הנוכחית, ותאפשר לנוסעים לבחור בין מספר חלופות פיצוי, בהתאם לסוג החוזה שברשותם.

בשל צמצום שירותי התחבורה הציבורית במהלך מבצע "עם כלביא", ובהנחיית השרה מירי רגב, החליט משרד התחבורה לאפשר פיצוי לכלל הנוסעים אשר ברשותם היו חוזים תקופתיים מסוג "חופשי חודשי", חוזים סטודנטיאליים שנתיים או חוזים סטודנטיאליים לסמסטר ב' של שנת הלימודים האקדמית.

maximize-image
images-count1+
כרטיס רב קו | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

נוסעים עם חוזה "חופשי חודשי":
* טעינת חוזה נסיעה חופשית זהה לתקופה המקורית, בהתאם למספר ימי צמצום השירות.
* הנחה ברכישת חוזה "חופשי חודשי" עתידי, לפי מספר ימי צמצום התחבורה הציבורית.
* טעינת חוזה "ערך צבור" בגובה של 70% מהשווי היחסי של יתרת תוקף החוזה בימי צמצום השירות.

סטודנטים עם חוזה שנתי או סמסטר ב':
* הנחה ברכישת חוזה סטודנטיאלי עתידי (שנתי או סמסטר א') לשנת הלימודים תשפ"ו (2025/2026) – בכפוף להמשך הלימודים בשנה הקרובה.
* טעינת "ערך צבור" בשיעור של 70% מהשווי היחסי של ימי צמצום השירות.
* הנחה ברכישת חוזה "חופשי חודשי" עתידי.

maximize-image
images-count1+
רכבת ישראל, אילוסטרציה | צילום: רכבת ישראל

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "משרד התחבורה לא יעמוד מנגד כאשר ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית נפגע. ההטבה שאנו מעניקים היום היא ביטוי למחויבות שלנו כלפי אזרחי ישראל גם בעתות משבר. נמשיך לפעול מתוך רגישות, הגינות ושקיפות, כדי להבטיח תחבורה ציבורית הוגנת, נגישה ומתפקדת גם בימי שגרה וגם בשעת חירום".

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן הוסיף: "מאז פרוץ המלחמה פעלנו לא רק לשמור על רציפות השירות, אלא גם לדאוג לפיצוי הוגן לנוסעים שנפגעו מצמצום התחבורה הציבורית. ההחזר שאנו מעניקים הוא חלק מתפיסתה של השרה רגב לפעול לטובת ציבור הנוסעים. נמשיך לעמוד לצד הציבור ולהעניק זיכוי הולם".

עוד נמסר כי משרד התחבורה רואה חשיבות רבה בהגינות כלפי ציבור הנוסעים ובשמירה על אמון המשתמשים בתחבורה הציבורית, ופועל לצמצום הפגיעה בנוסעים ככל האפשר גם בעתות חירום.

** לבדיקת זכאות ובחירת אחת מהחלופות, ניתן להיכנס לאתרים/יישומונים של "הופאון" / "רב קו אונליין".

עקבו אחרינו גם ב-Google News