רעידת אדמה חזקה בעוצמה של 7.2 בסולם ריכטר פקדה הלילה (בין רביעי לחמישי) את חצי האי אלסקה שבארצות הברית, והובילה להתרעת צונאמי בחופי הדרום של המדינה.

לפי המכון הגאולוגי האמריקני (USGS), מוקד הרעש היה בעומק של כ-40 ק"מ, סמוך לעיר סנד פוינט – אזור הידוע בפעילות סייסמית גבוהה בשל מיקומו על טבעת האש של האוקיינוס השקט. ההתרעה לצונאמי פורסמה על ידי המרכז הלאומי להתרעות צונאמי, אשר קרא לתושבים באזורי החוף לעלות לקרקע גבוהה ולפעול בהתאם להנחיות החירום המקומיות.
נכון לעכשיו לא דווח על נפגעים או נזק משמעותי, אך הרשויות ממשיכות לעקוב אחר ההתפתחויות ומזהירות מפני רעידות משנה צפויות בשעות הקרובות.
