לאחר האיום של שר הביטחון: כוחותינו תוקפים כעת בלב הבירה דמשק. כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן פרסם כי מטוס קרב תקף מחוץ לבסיס הצבאי המרכזי של הממשל, כהעברת מסר לשליט סוריה אל ג׳ולאני.
בהודעה שהוציא דובר צה"ל נאמר כי כוחותינו תקפו לפני זמן קצר את שער הכניסה של קריית המטכ״ל של המשטר הסורי במרחב דמשק שבסוריה. "צה״ל ממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות והפעילות נגד האזרחים הדרוזים בדרום סוריה ובהתאם להנחיות הדרג המדיני תוקף במרחב ומוכן לתרחישים השונים".

שר הביטחון איים הבוקר על המשטר הסורי בראשות אבו מוחמד אל-ג'ולאני: "צה"ל ימשיך לתקוף כוחות משטר עד לנסיגתם מהמרחב – וגם יעלה בקרוב את רף התגובות מול המשטר אם המסר לא יובן".
לדבריו, "המשטר הסורי חייב להניח לדרוזים בסווידא ולהסיג את כוחותיו לאחור. כפי שהבהרנו והזהרנו – ישראל לא תפקיר את הדרוזים בסוריה ותכפה את מדיניות הפירוז עליה החלטנו".
