הלווייתו של סמל שלמה יקיר שרם הי"ד, אשר נפל בקרב בג'באליה יחד עם שניים מחבריו לגדוד, תתקיים היום (שלישי), בשעה 10:00 בבית העלמין הצבאי בכפר עציון.
מטעם המועצה המקומית אפרת נמסר כי המשפחה תצא מביתה בשכונת הרימון שבאפרת בשעה 09:15, ותעבור דרך השער הדרומי בדרכה לבית העלמין. הציבור נקרא לעמוד בצידי הרחובות והדרכים, לשאת דגלי ישראל, לחלוק כבוד אחרון לנופל ולחזק את משפחתו ברגעיה הקשים.

באסון הקשה ברצועה נהרגו אמש שלושה לוחמי צה"ל בפיצוץ טנק במהלך פעילות מבצעית של כוחותינו (חטיבה 401) בצפון רצועת עזה. הלוחמים שנהרגו הם סמ"ר שהם מנחם, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור. הפיצוץ התרחש ככל הנראה בעקבות ירי נ"ט לעבר הטנק שבו שהו הלוחמים.
באירוע נפצע באורח קשה גם קצין שריון מגדוד 52, שפונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. משפחתו של הקצין עודכנה.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לשלושת הלוחמים: "זהו ערב קשה. עם ישראל כולו דואב את נפילת לוחמי השריון הגיבורים: סמ״ר שהם מנחם, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור, שנפלו בקרב ברצועת עזה".

"יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי ואני מחבקים את המשפחות היקרות ושולחים מעומק הלב את תנחומינו. אנו מתפללים גם לרפואתו השלמה של הפצוע בתקרית".
"חיילינו הגיבורים לחמו בנחישות אין קץ למען הכרעת מרצחי החמאס והחזרת חטופינו, והקרבתם למען ביטחון ישראל תיזכר לעד. יהי זכרם ברוך ונצור בלב האומה כולה".
