שתי רקטות שנורו הערב (שני) מרצועת עזה נפלו בשטחים פתוחים. לא הופעלו אזעקות כתוצאה מהשיגורים. לא היו נפגעים באירוע.
בהודעה דובר צה"ל המלאה נכתב: "בהמשך להתרעות שהופעלו בשטחים פתוחים בעוטף עזה, ככל הנראה יורטו שני שיגורים שחצו ממרכז רצועת עזה. אין נפגעים".
