אשת ראש הממשלה שרה נתניהו גינתה היום (שני) בחריפות את החלטת היועמ"שית גלי בהרב מיארה לפיה יונתן אוריך יועמד לדין, וטענה כי מדובר ב"עוד מהלך מתוזמן של רדיפה פוליטית".
לדבריה, הודעתה המחפירה של היועצת המשפטית לממשלה על הכוונה להעמיד לדין את יונתן אוריך, דווקא עכשיו, היא לא מקרית. זה חלק מדפוס קבוע שבו רודפים את האנשים הכי מסורים למדינה ולראש הממשלה".
נתניהו העידה על אוריך: "אני מכירה את יונתן היטב. אדם ערכי, מקצועי, ציוני. הטענה שהוא פגע בביטחון המדינה מופרכת לחלוטין. כפי שראש הממשלה אמר: לא הייתה שום פגיעה בביטחון המדינה".

אשת ראש הממשלה טענה כי יש אכיפה בררנית של מערכת המשפט: "אבל בזמן שרודפים אותו על לא עוול בכפו, אותה מערכת מעלימה עין מהדלפות מסוכנות שפורסמו על בסיס קבוע בתקשורת השמאל שבאמת סיכנו את המדינה. שם לא נפתחת אפילו חקירה".
היא חתמה את דבריה במסר אישי: "ההסתה נגד ראש הממשלה, נגדי, נגד משפחתנו – נמשכת כבר שנים.קריאות לרצח, אמירות קשות ומסוכנות – ושום דבר לא קורה. היועצת לא נוקפת אצבע. כי זה לא צדק. זו פוליטיקה. הציבור רואה את הרדיפה והאכיפה הבררנית והציבור מבין – והוא גם ימשיך להכריע".
