לאחר שהודיעה לממשלה כי היא מסרבת להגיע לשימוע בנוגע אליה בישיבת השרים, בטענה כי "מדובר בשימוע למראית עין שתוצאתו ידועה מראש ושמשמעותו היא פגיעה קשה בשלטון החוק ובדמוקרטיה הישראלית", שר התקשורת שלמה קרעי הגיב היום (שני) בזעם.
"הסירוב המביש של בהרב-מיארה להתייצב לשימוע בפני ועדת השרים, עוד לפני שהציגה את עמדתה לגופו של עניין, הוא המשך ישיר לקו המתנשא והכוחני שהיא מובילה – קו שמקדש שלטון פקידים ומבטל את רצון הבוחר", כתב שר התקשורת, "זו תעודת עניות לכנופיית שלטון החוק, וביטוי לפחדנות של מי שמסתתרת במגדל השן המשפטי המנותק מהעם".

"סיום כהונתה הוא לא רק חוקי ולגיטימי – הוא חיוני לדמוקרטיה. אני קורא לחברי הוועדה להודיע כי אי התייצבותה לשימוע כמוהו כהודאה בכתב האישום נגדה ומשכך הם ממליצים להדיחה באופן מיידי. יש להביא המלצה זו לדיון מחר בממשלה", חתם את דבריו.

החיכוך בין היועמ"שית לממשלת הימין: איך הכל החל?
כזכור, גלי בהרב מיארה הפכה לאחת הדמויות השנויות במחלוקת בזירה הציבורית בישראל מאז מונתה ב-7 בפברואר 2022 בזמן "ממשלת השינוי" על ידי שר המשפטים דאז גדעון סער, שמאוחר יותר תקף אותה על פעילותה נגד הממשלה הנוכחית.
