סוכנות הידיעות האמריקאית רויטרס: פיצוץ אירע בבניין מגורים בשכונת פרדיסאן בעיר קום, וגרם לפציעתם של שבעה בני אדם. בסוכנות הידיעות הרשמית למחצה של איראן, "פארס" צוטט מקור אנונימי שאמר כי הפיצוץ לא נבע מתקיפה ישראלית.
"ארבע יחידות דיור ניזוקו בפיצוץ. הערכות ראשוניות מראות כי סיבת האירוע הייתה דליפת גז, והמעקב נמשך בנושא", אמר מנהל מחלקת הכבאות של קום לסוכנות הידיעות פארס.

כך המוסד הצליח לחדור לעומק איראן – ולערער את היציבות במדינה
עוד נמסר כי דיירי הבניין היו "אזרחים מן השורה". מקור איראני אמר לאחר הפיצוץ: "אנשים לא צריכים לדאוג משמועות (על תקיפות ישראליות). אם תתרחש פעולה עוינת במדינה, החדשות יגיעו מיד לאנשים ופעמוני אזעקה יופעלו בו זמנית בשטחים הכבושים", הוסיף איום על ישראל.

נתניהו הבהיר לטראמפ: ישראל עשויה לתקוף שוב באיראן
בסוף השבוע דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך ביקורו בוושינגטון לנשיא ארה"ב טראמפ כי אם ישראל תזהה ניסיונות מחודשים של טהראן לשיקום פרויקט הגרעין – כוחותינו יתקפו שם שוב. טראמפ מצידו, השיב לנתניהו כי הוא מעדיף להגיע עם איראן להסדר מדיני. עם זאת, הנשיא האמריקאי לא הביע התנגדות לדבריו של נתניהו.
