בדיון בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתקיים היום (שני) בפעם ה-40, עורך הדין עמית חדד ביקש להצביע על הצורה הצבועה שבה מתנהל בית המשפט, כאשר נתניהו יצא מהדיון: "כשאני עושה את זה אני חוטף".
במהלך הדיון, ראש הממשלה התבקש לצאת מהאולם כאשר עורך דינו התנגד לקו התשאול של הפרקליטות בנוגע להקלות רגולטוריות לערוץ 10, זאת בשל העובדה שתדמור התייחס לדברים שלא נמצאים בכתב האישום.

חדד הבהיר: "מעבר לזה שאנו עוסקים בדברים שלא היו בכתב האישום כמו באגס באני. דליה איציק הופיעה ברשימת עדי התביעה, לא יודע, נחקרה. בנוגע למעורבות ראש הממשלה בנושאים הללו. זה לא מופיע בכתב האישום כל הסיפור".
"באים לוקחים אירוע שיודעים שהוא לא נכון כי העדה הרלוונטית לא נקראה להעיד ולא מופיעה ברשימת העדים הנושא נזנח ועכשיו כמו באגס באני", הוסיף עו"ד חדד. בשלב זה תדמור קטע את דבריו של חדד. אולם חדד לא נשאר חייב: "
אני יודע שלא קוטעים את ההגנה. הוא ממשיך לקטוע! זה מותר גבירתי? כשאני עושה את זה אני חוטף".
השופטת רבקה פרידמן פלדמן השיבה: "אתה עושה את זה כשמר נתניהו בפנים".
עמית חדד הצביע על הצביעות ואמר: אה כלל חדש! אפשר לקטוע כשהעד לא נמצא. זו התנגדות". "להגנה מותר לקטוע את התביעה כשהעד לא נמצא?", שאל חדד.
לאחר מכן פרקליטו של רה"מ ציין: "חברי לא מציג תאריכים ומועדים. זה נושא שלא נחקר. דליה איציק לא העידה למרות שנחקרה מוסרת גרסה הפוכה לדברים. רוצה חברי שזה יהיה חלק מהמשפט שיגיש בקשה לתקן כתב אישום ולכל הפחות יביא עדים רלוונטיים. היינו באזורים הרבה יותר רלוונטיים לאירוע בית המשפט".

כזכור, חקירתו הנגדית בתיקי האלפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשכת היום בפעם ה-40, זאת לאחר הפוגה ארוכה בשל הפסגה המדינית עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והאירועים הביטחוניים האחרונים, ביניהם המערכה באיראן.
