ביטקוין חצה היום (שני) את רף ה-122,000 דולר לראשונה אי פעם, במה שנחשב לאבן דרך משמעותית למטבע הקריפטו הגדול בעולם. המשקיעים מהמרים על הישגים רגולטוריים צפויים בארצות הברית שצפויים לספק ודאות לתעשיית המטבעות הדיגיטליים.
מאוחר יותר היום צפוי בית הנבחרים האמריקאי לדון בשורת הצעות חוק שנועדו לעצב מסגרת רגולציה ממשלתית למטבעות דיגיטליים. הדרישות לרגולציה זכו לתמיכה גלויה מצד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שכינה את עצמו "נשיא הקריפטו" וקרא למחוקקים לעדכן את החוקים לטובת הענף.

הזינוק בביטקוין, שטיפס ב-29% מתחילת השנה, הוביל לראלי (זינוק מהיר במחירים) רחב יותר בשוק המטבעות הדיגיטליים בימים האחרונים, זאת למרות המתיחות סביב מלחמות הסחר והחששות מתעריפים נוספים.
את'ר, המטבע השני בגודלו, עלה לשיא של יותר מחמישה חודשים ונסחר ב-3,059.60 דולר. מטבעות נוספים כמו XRP וסולנה התחזקו בכ-3% כל אחד. לפי נתוני CoinMarketCap (אתר המספק מידע על מחירי מטבעות קריפטו), שווי השוק הכולל של תחום הקריפטו טיפס לכ-3.81 טריליון דולר.

מוקדם יותר החודש הכריזה וושינגטון על השבוע של 14 ביולי כ"שבוע הקריפטו", ובו צפויים חברי הקונגרס להצביע על כמה הצעות חוק עיקריות, ההצעה המרכזית היא חוק ה-Genius, שנועד לקבוע כללים ממשלתיים עבור סטייבלקויינס (מטבעות דיגיטליים שמנסים לשמור על ערך יציב).
