איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל הי"ד, לוחם צנחנים שנפל בקרבות ברצועה ב-6 בדצמבר, שיבח הבוקר (שני) את החלטת הממשלה לכינוס הוועדה להדחת היועמ"שית: "מסר של משילות מאוד חשוב".
בריאיון בתוכנית "ישראל הבוקר" בהנחיית המגישה טל מאיר, הדגיש בונצל את המשמעות של האירועים הפוליטיים אתמול: "נפל דבר בישראל, שלא ראינו. ביום אחד לדחות שתי חוות דעת של היועמ"שית. זה מה שנקרא קו פרשת המים שמסמן לנו לאן פנינו מועדות", אמר.
"אני מברך על זה שממשלת ישראל הבינה באותה הפגנה, שאם היא לא תראה משילות – אנחנו לא נצביע לה בבחירות הבאות", המשיך, "הליכוד ושר המשפטים, שעמד על הבמה והתחייב שהממשלה תראה משילות ותפעל בהתאם כינוס הוועדה – היום, הודעה והכרזה של ממשלת ישראל: 'אנחנו נכריע', 'אנחנו נחליט', 'אנחנו לא נבהלים' ונעשה הכל כדי להדיח אותה, בין אם היא תגיע ובין אם לא – וזה מסר של משילות מאוד חשוב".

נתניהו מגיב ליועמ"שית: "החלטה אומללה שמעוררת תהיות"
בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב מוקדם יותר היום להודעתה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה כי היא שוקלת להעמיד את יועצו של רה"מ לדין בפרשת המסמכים המסווגים, וזאת ברקע השימוע ליועמ"שית שעתיד להיערך בשעות אחר הצהריים.
"ההודעה המחפירה של היועצת המשפטית לממשלה על הכוונה להעמיד לדין את יונתן אוריך, דווקא בעיתוי הנוכחי, היא החלטה אומללה שמעוררת תהיות כבדות", כתב נתניהו, "אני מכיר את הפרטים, ואני קובע באופן חד וברור: לא הייתה כל פגיעה בביטחון המדינה. יונתן לא פגע בביטחון המדינה. מדובר במהלך מופרך, חסר שחר- שנועד לשרת סדר יום אחר, ולא את טובת הציבור".
