חברת הכנסת טלי גוטליב זומנה לחקירה. למה? כי היא עשתה את תפקידה הציבורי כנבחרת ציבור ולמישהו, יותר נכון מישהי, זה בא לא טוב בכלל.
לא כי יש כאן פגיעה בביטחון המדינה – הרי גם היועמ"שית יודעת שאין. אבל היא רוצה להראות שהיא שולטת, ושאף אחד לא ירים את ראשו כפי שעושה גוטליב נגד המערכת. שאפילו, או בעיקר, נבחרי ציבור צריכים לחשוש ממנה.

אבל הפעם – הם נפלו על האישה הלא נכונה. גוטליב לא מתכופפת בפני איומים. לא מפחדת להגיד את דעתה. והשאלה המתבקשת היא – על מה בעצם נרדפת חברת הכנסת גוטליב?
בישראל, לחברי כנסת יש חסינות. לא כדי להסתתר אלא כדי לייצג ציבור בלי לפחד. חברת הכנסת טלי גוטליב נבחרה לכנסת והורידה את כל מחסומי השתיקה, היא הבינה שהציבור מאס בפוליטיקאים שמבקרים את המערכת ואז לוחצים לה יד ונקברים פוליטית תחת איומיה. כי אין מחטא יותר טוב מאור השמש.

הגיע הזמן שהציבור יחשף לאמת. והציבור, שהוּלַך שולל במשך שנים על ידי מערכת מסואבת ומושחתת ותחמנית, צמא לאמת הזו. אז אם אתם שואלים את עצמכם איך הגענו למצב הזה:
חברת הכנסת גוטליב נבחרה כדי להילחם. והחקירה הזו, רק מוכיחה כמה המערכת הזו חוששת וכמה היא מוכנה ללכת רחוק ברדיפתה אחרי מחנה הימין.
