בעוד שירי השבת בקעו מהחלונות וריח התבשילים מילא את הבית, ערב שבת אחד לפני כחודש הפך לסיוט בבית משפחה בקריית שמונה, צעיר בן 23 איים על אמו ותקף אותה באכזריות, רק משום שלדבריו, "האוכל לא היה טעים".
"אני אשבור את הטלוויזיה, את השידה ואת הטלפונים" איים הבן. אביו, שניסה להרגיע את הרוחות, שאל: "מה אתה רוצה, לשבור לאמא את הדברים?", והצעיר השיב בזעם: "מה אתה רוצה, שאני אשבור לה את הפנים?".

בשלב זה ניסתה האם ליצור קשר עם בתה שמתגוררת בקנדה, אך בנה חטף ממנה את הטלפון. כשהתנגדה, תקף אותה באלימות. על פי כתב האישום, "בעודה שכובה על המיטה, בנה רכן עליה והכה אותה באגרופים".
כתוצאה מהתקיפה, ספגה האם חבלות קשות בגופה. מוקדם יותר היום, הוגש נגד הצעיר כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים.
