דובר צה"ל בערבית הוציא היום (שישי) הודעת פינוי לתושבים במרחבים מסויימים בעיר עזה ברצועה, בשל כוונות תקיפה מיידיות: "למען ביטחונכם – פנו מיידית".
בלשון ההודעה נכתב: "בהול! לתושבי אזור העיר עזה, בבלוקים 783, 784: לנוכח השימוש של ארגון הטרור חמאס באזורים אזרחיים לצרכים טרוריסטיים – צה"ל יתקוף את האזור בעוצמה רבה מאוד".

לאחר מכן, נכתב בהודעה: "האחריות המלאה לסבל האזרחים מוטלת על ארגוני הטרור ובראשם חמאס. למען ביטחונכם – פנו מיידית".
כוחותינו ממשיכים בלחימה העצימה ברחבי הרצועה. כך למשל, היום דווח על חיסול חוליית מחבלים, השמדת מסספר תשתיות שנמצאו מעל ומתחת לקרקע והחרמת אמצעי לחימה וציוד רב.
