מפקד גדוד לוחמי מילואים שקיבלו את המשימה להיות אחראים על משאיות הסיוע ברצועת עזה, כתב להם את תחושותיו בגילוי לב: "קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו נותנים מזון לאויבים שלנו".
"אני שותף מלא לתחושות שהמשימה הזאת יוצרת, תחושות קשות ודילמות", הוסיף המג"ד, "לא רצינו במשימה הזאת וייחלנו שלא לקבל אותה בכלל, וגם אני אישית מאד לא אוהב אותה".

למרות התחושות הקשות, המג"ד הדגיש: "מרגע שפקדו עלינו את המשימה אנחנו מתיישרים ומבצעים פקודות, תוך שמירה על ביטחון כוחותינו לפני הכל. אנחנו כאן למען עם ישראל, למען העתיד שלנו במקום הזה, ובחברה מתוקנת אנחנו מבצעים את שהטילו עלינו המפקדים בצבא והדרג המדיני".
