accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

במגמה חיובית: וול סטריט ננעלה בירוק, S&P 500 ונאסד"ק בשיא

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יד תמוז ה'תשפה (10.07.25)

2

like

0

dislike

בורסת וול סטריט רשמה היום שיאים חדשים, כאשר מדדי S&P 500 ונאסד"ק טיפסו לשיאי כל הזמנים, בהובלת מניית אנבידיה ששוברת שיא שוק נוסף


בורסת וול סטריט רשמה היום (חמישי) שיאים חדשים, כאשר מדדי S&P 500 ונאסד"ק טיפסו לשיאי כל הזמנים, בהובלת מניית אנבידיה ששוברת שיא שוק נוסף.

מדד S&P 500 עלה בכ-0.4% לרמה של 6,280.46, בעוד מדד נאסד"ק, כבד מניות הטכנולוגיה, התחזק בכ-0.2%. גם מדד דאו ג'ונס הוסיף כ-0.6%. מניית אנבידיה נסקה, כשהחברה הפכה לציבורית הראשונה שחצתה את רף שווי השוק של 4 טריליון דולר. גם הביטקוין זינק לרמת שיא של יותר מ-113 אלף דולר, על רקע העדפת המשקיעים לנכסים מסוכנים.

maximize-image
שיא של כל הזמנים, ביטקוין | צילום: שאטרסטוק

לצד מגמה זו, הדוחות של חברת דלתא הפתיעו לטובה עם עלייה של 12% במנייתה לאחר שעדכנה כלפי מעלה את תחזית הרווח. השווקים המשיכו גם לעקוב אחרי הסכמי הסחר האפשריים מול הודו, האיחוד האירופי וקנדה, כשברקע, איומי מכסים חדשים מצד נשיא ארה"ב טראמפ – כולל איום של 50% מכס על ברזיל – משדרים מסר תקיף. טראמפ שלח השבוע 22 מכתבים למדינות שעמן מתנהלים מגעים.

בתוך כך, דו"ח תביעות האבטלה הראה ירידה קלה ל-227 אלף תביעות בשבוע החולף, מה שמעיד על שוק עבודה יציב יחסית וממשיך להשפיע על ההערכות לגבי מועד הורדת הריבית הבאה של הפדרל ריזרב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News