פורסם לראשונה בחדשות 14: בית ספר מרכזי מאוד בתל אביב, שבו לומדים כ-700 תלמידים, מעורר סערה בעקבות דבריה של המנהלת. לדבריה, בבית הספר מחנכים את התלמידים להבין את המציאות של הילד בעזה ושל הילד באיראן, ובעיקר להטיל ספק בצדקת המלחמה של מדינת ישראל מול איראן.

כך אמרה שרון מיכאלי רמון, מנהלת בית הספר לטבע בתל אביב, בשיחה שהגיעה לידינו.
מנהלת בית הספר אמרה כי הם מחנכים את התלמידים להבין את הילד בעזה ואת הילד באיראן. דבריה נאמרו במסגרת שיחה בין אנשי חינוך ועמותות הפועלות להכניס ערכים של שלום למערכת החינוך. המנהלת מתל אביב הסבירה כי בבית הספר מבקשים לחנך את התלמידים לכך שהמלחמה באיראן אינה בהכרח מלחמה צודקת.

הדברים כמובן מעוררים שאלות בנוגע לאופן שבו מחנכים בני נוער בעתות מלחמה ובכלל, והאם אין מקום לחינוך לאומי יותר – ואולי אף פטריוטי – גם בתל אביב.
תגובת משרד החינוך: "במידה שאכן נאמרו, מדובר באמירות לא ראויות וקשות. משרד החינוך מגנה בתוקף אמירות מסוג זה, הפוגעות בערכים שעליהם מושתתת מערכת החינוך. הנושא ייבדק על ידי גורמי המקצוע, ובמידה שיאומתו – יטופל במלוא החומרה."
מעיריית תל אביב יפו נמסר: "הקטע שבו נשמעו דברי מנהלת בית הספר הוצאו מהקשרו. לצד זאת נציין כי אנו תומכים במנהלות ובמנהלים אשר בעיר ומעודדים חינוך המעורר חשיבה דרך שאלות ושיח פורה"
