השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב היום (חמישי) בחריפות לפיגוע הקטלני בגוש עציון, בו נרצח צעיר בשנות ה-20 לחייו, וקשר בין הטרור ביהודה ושומרון למשא ומתן להפסקת אש מול ארגון הטרור הרצחני חמאס.
"כשמקיימים משא ומתן עם ארגון טרור על שחרור מחבלים, ובמקביל מנשימים את החמאס עם סיוע "הומניטרי", אז לצערי אנחנו רואים את התוצאות", אמר השר לביטחון לאומי, "ואנחנו ראינו את זה היום בגוש עציון, אנחנו ראינו את זה בניסיון לחטיפת חיילים, אנחנו ראינו את זה בהתגברות הטרור".

לאחר מכן, המשיך השר בן גביר: "אני פניתי לראש הממשלה, ואני אומר לו דבר אחד, ראש הממשלה – אסור לשאת ולתת איתם, הדרך זה לכתוש, לכבוש ולעודד הגירה מרצון. רק ככה אנחנו ננצח את הטרור!"

צעיר נרצח בפיגוע משולב בגוש עציון, המחבלים חוסלו
כזכור, מוקדם יותר היום דווח על פיגוע משולב בחניון מרכז מסחרי סמוך לצומת גוש עציון. כוחות צה"ל הוקפצו לנקודה. צעיר בשנות ה-20 לחייו נרצח על ידי שני המחבלים – לאחר שנאבק בהם בגבורה.
על פי כתבנו הלל ביטון רוזן: שני מחבלים חמושים בסכין פרקו מרכב משטובא, דקרו את המאבטח וחטפו לו את הנשק. אזרחים וכוחות ביטחון שהיו חמושים ניהלו איתם קרב יריות קצר שבסיומו חוסלו.
