קציני צה״ל מהמנהל האזרחי ויחידת הפיקוח, יחד עם כוחותינו מחטיבת אפרים ומג״ב איו״ש הרסו אתמול (רביעי) מתחם חממות ומבנה בלתי חוקיים בכפר שוויכה שבחטיבת אפרים, לאחר שמחבלים ביצעו בחסותם ירי לעבר יישובים ישראלים בעמק חפר.
בנוסף, יחד עם כוחות צה״ל מחטיבת בנימין, ביצעו קציני המנהל האזרחי פעילות אכיפה נגד שישה מבנים פלשתינים שנבנו בניגוד לחוק בכפר שוקבא. כמו כן, תחת אבטחה של חטיבת שומרון, המנהל האזרחי הרס בניין מגורים פלשתיני שנבנה ברוג׳יב בניגוד לחוק.
הפעולות שנעשו הן חלק ממאמץ מתמשך של כוחותינו לשמירה על ביטחון התושבים והסדר באזור. המבנים נהרסו לאחר שנבנו באופן בלתי חוקי וחלקם אף במיקומים שמהווים איום על היישובים הסמוכים.
