גלי בהרב מיארה ויצחק עמית מאפשרים לממשלה למנות ראש שב"כ, מסתמנת פשרה. תודה באמת.
אז נכון, אולי יש פה ניצחון קטן: בעוד 60 יום תוכל הממשלה סוף סוף למנות ראש שב"כ. אולי, לכו תדעו. למה בכלל הגענו לרגע הזה? ואיזה תפקיד משמש כאן יצחק עמית? אותו עמית שכבר הכתיר את גלי בהרב מיארה למלכה.

ממשלת ישראל ניסתה במשך חודשים לפטר את ראש השב"כ הכושל רונן בר ולמנות אחר. כבר חודש היא מתנהלת עם ממלא מקום, ועוד חודשיים נמתין שלאחד הארגונים הביטחוניים החשובים במדינת ישראל, יהיה ראש.
תגידו, גלי בהרב-מיארה ויצחק עמית ייקחו אחריות על ביטחון מדינת ישראל? גלי אומרת את מילת הקסם – ניגוד עניינים – וכולם צריכים להתיישר. לא משנה אם יש ניגוד עניינים או אין, הטיעון הפוליטי נזרק לאוויר – והקרקס מתחיל.

מדינה שלמה נכנסת לעימות חזיתי, הורים שכולים זועקים ונזרקים מבית המשפט, השב"כ נכנס לסחרור. למה? כי גלי אמרה.
אז הפעם הבוסים הרשו למנות ראש שב"כ, והעמידה האיתנה של ראש הממשלה בעניין הזה הוכיחה את עצמה. אבל עד מתי נהיה כבולים בידיהם של אנשים חסרי אחריות שהכפיפו לעצמם את החוק ואת הסמכות.
העם לא צריך שירשו לו למשול. הוא צריך שמי שלא נבחר – פשוט ייצא מהמשחק.
