הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ חשף היום (שלישי) בישיבת הקבינט בארה"ב מהו ערוץ התרעלה האמריקאי בו הוא אוהב לצפות: ""אני אוהב לצפות ב-CNN, אפשר ללמוד מהאויב".
פתיחת הישיבה התייחסה לאסון השיטפון בטקסס, שגבה את מותם של כ-80 בני אדם, וביניהם כ-27 חניכות והמדריכות במחנה הקיץ הנוצרי ליד נהר הגואדולופה, אשר הוכרזו תחילה כנעדרות.

בהמשך הישיבה טראמפ הצהיר על הקאמבק של המכסים החל מה-1 לאוגוסט "בלי תוספת זמן". בנושא אחר, פיט הגסת' שר ההגנה האמריקאי אמר על המבצע האמריקאי להשמדת הגרעין האיראני כי דובר ב"פעולה היסטורית שהראתה לעולם את העוצמה והיכולות של ארה"ב. יש לנו נשיא החלטי עם הצבא הטוב בעולם.
הוא הוסיף : "מבצע "פטיש חצות" מחזיר את ההרתעה והכוח של ארה"ב". הנשיא האמריקאי הצטרף לדבריו, ואמר "והאויבים שלנו רואים את זה". עוד אמר טראמפ בישיבה, כאמור, כי הוא אוהב לצפות בערוץ החדשות CNN, "אני נהנה לצפות באויב".
