accessibility-icon
share-icon
מתוך "ישראל הבוקר"

האב השכול זועק בעקבות האסון בבית חאנון: "שיטת הפשיטות כשלה"

רבקה שורק

רבקה שורק

יב תמוז ה'תשפה (08.07.25)

38

30

like

3

dislike

האב השכול איציק בונצל תקף את שיטת הלחימה של צה"ל שלדבריו הובילה למותם של הלוחמים, וקרא: "אנחנו צריכים להפסיק עם ההסברים והתירוצים. עזה צריכה להימחק מאוויר העולם ולהיות משוטחת! תושבי עזה הם משתפי פעולה עם חמאס"


האב השכול איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד, התייחס היום (שלישי) לאסון בבית חאנון, וקרא למקבלי ההחלטות: "אנחנו צריכים להפסיק עם ההסברים והתירוצים. עזה צריכה להימחק מאוויר העולם ולהיות משוטחת! תושבי עזה הם משתפי פעולה עם חמאס".

בונצל זעם על שיטת הלחימה של צה"ל ברצועת עזה שלדבריו גובה מאיתנו מחירים כבדים: "אנחנו מאבדים לוחמים במקומות שצה״ל כבר היה. שיטת הפשיטות כשלה".

maximize-image
החיילים שנפלו בבית חאנון | צילום: דובר צה"ל, קנבה

לדבריו, צריך לחזור לאותה שיטת פעולה שהוכיחה את עצמה, הן ברמה של הדגל הלבן של חמאס, שגרם לשחרורם של למעלה מ-100 חטופים, זה פשוט עבד, אין פה ויכוח. כל התירוצים האלה שלנו כיהודים, הנחמדים, הטובים האלה – אנחנו משלמים במחיר דמים".

כזכור, מוקדם יותר היום, צה"ל התיר לפרסום כי חמישה לוחמים נפלו בקרב בבית חאנון, 14 חיילים נוספים נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה. הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News