האב השכול איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד, התייחס היום (שלישי) לאסון בבית חאנון, וקרא למקבלי ההחלטות: "אנחנו צריכים להפסיק עם ההסברים והתירוצים. עזה צריכה להימחק מאוויר העולם ולהיות משוטחת! תושבי עזה הם משתפי פעולה עם חמאס".
בונצל זעם על שיטת הלחימה של צה"ל ברצועת עזה שלדבריו גובה מאיתנו מחירים כבדים: "אנחנו מאבדים לוחמים במקומות שצה״ל כבר היה. שיטת הפשיטות כשלה".

לדבריו, צריך לחזור לאותה שיטת פעולה שהוכיחה את עצמה, הן ברמה של הדגל הלבן של חמאס, שגרם לשחרורם של למעלה מ-100 חטופים, זה פשוט עבד, אין פה ויכוח. כל התירוצים האלה שלנו כיהודים, הנחמדים, הטובים האלה – אנחנו משלמים במחיר דמים".
כזכור, מוקדם יותר היום, צה"ל התיר לפרסום כי חמישה לוחמים נפלו בקרב בבית חאנון, 14 חיילים נוספים נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה. הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.
