רגע לפני תחילת הפגישה הלילה (שלישי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, החלה בוושינגטון מחאה אנטישמית. מספר מתפרעים הניפו דגלי אש"ף ובובה בדמות נתניהו, במחאה שנערכה בסמוך ל"בלייר-האוס", המקום בו שוהה ראש הממשלה.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ביקורו המדיני בוושינגטון בסדרת פגישות מדיניות רגישות, לקראת הפגישה הצפויה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שתיערך הלילה. מוקדם יותר נפגש נתניהו עם השליח המיוחד סטיב וויטקוף, רגע לפני שזה יוצא לקטאר, במטרה לגשר על הפערים במו"מ להשבת החטופים.
לאחר מכן, התקיימה פגישה רשמית בין ראש הממשלה לבין מזכיר המדינה מרקו רוביו. השניים נועדו תחילה בפורום מורחב, ובהמשך המשיכו לפגישה בארבע עיניים שנמשכה זמן רב. על פי גורמים מדיניים, השיחות התמקדו בסוגיות הביטחוניות הבוערות ובראשן בלימת תוכנית הגרעין האיראנית, קידום נורמליזציה עם סוריה ועסקת החטופים.
הפגישה עם טראמפ, שתתקיים הלילה, מוגדרת כקריטית במיוחד. בירושלים מקווים לראות התקדמות ממשית לא רק בזירה מול איראן וסוריה, אלא גם במתווה לשחרור החטופים, שנמצא בצומת רגיש במיוחד.
