accessibility-icon
share-icon
מתוך ועידת הריבונות

מנכ"ל מועצת יש"ע קורא לריבונות: "לשים סוף לגמגום של שנים"

רבקה שורק

רבקה שורק

יא תמוז ה'תשפה (07.07.25)

1

2

like

0

dislike

מנכ"ל מועצת יש"ע טען כי הדרך להילחם בטרור היא לגדוע את התקווה להשמדת ישראל באמצעות קביעת עובדות בשטח, והדגיש: "זה שונה ממה שהשמאל מוכר, הטרור מבוסס על תקווה ולא על ייאוש"


עומר רחמים, מנכ"ל מועצת יש"ע, קרא היום (שני) בוועידת הריבונות של ערוץ 14 לשינוי משמעותי בתודעה ובמדיניות הישראלית. לדבריו, יש לשים סוף ל"גמגום של שנים" ולעבור להכרעה ברורה: "החלת הריבונות היא האמירה שלנו לערבים, זה נגמר".

לשיטתו, הדרך לטיפול בטרור האסלאמי היא גדיעת התקווה שניתן לשים קץ למדינת ישראל. "זה שונה ממה שהשמאל מוכר, הטרור מבוסס על תקווה ולא על ייאוש", הוסיף רחמים.

maximize-image
פעילות כוחותינו ביהודה ושומרון | צילום: דובר צה"ל

כדי להמחיש את טענתו, הוא השתמש באנלוגיה לרצועת עזה: "למה יש רוב אדיר ברצועת עזה לתוכנית ההגירה של הנשיא טראמפ? כיוון שנגמרה אותה תקווה, ולכן הם מבינים שהם צריכים להמשיך ברילוקיישן למקום אחר. זה מה שצריך לקרות ביהודה ושומרון".

בתוך כך, הדרישה להחלת ריבונות קיבלה תאוצה לקראת נסיעתו המתוכננת של ראש הממשלה לוושינגטון. כל שרי הליכוד ויו"ר הכנסת פנו במכתב משותף לנתניהו בדרישה "לאשר בממשלה החלטה על החלת הריבונות וזאת עד לסיום מושב הקיץ של הכנסת". במכתבם טענו כי "לאחר ההישגים ההיסטוריים של מדינת ישראל… יש להשלים את המלאכה ולהסיר את האיום הקיומי מבית, ולמנוע טבח נוסף בלב הארץ".

עקבו אחרינו גם ב-Google News