היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הגישה היום (שני) את תגובתה לבית המשפט העליון בנוגע להחלטת הממשלה לפטרה, וטענה כי מדובר בהליך פוליטי ולא חוקי.
בהודעה שפרסמה מטעמה לתקשורת נאמר: "החלטת הממשלה להפוך את פיטורי היועצת המשפטית להליך פוליטי לגמרי אינה חוקית ותאפשר דילים פוליטיים ופרשות כמו בר-און חברון".

בהרב מיארה הסבירה את דבריה: "הממשלה לא הצליחה להקים ועדה מקצועית ציבורית שתתמוך בסיום כהונת היועצת כנדרש ורק לאחר מכן קידמה השתלטות פוליטית מלאה על ההליך".
בשבוע שעבר, השר עמיחי שיקלי הודיע כי ועדת השרים להדחת היועמ"שית תתכנס ביום שני 14.7 בשעה 13:30 בירושלים, זאת לאחר שהמשנה לנשיא בית המשפט העליון נועם סולברג אישר ארכה להגשת תגובתה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לעתירה בנושא הדחתה עד לתאריך ה-15 ביולי.
העתירה עליה נדרשת בהרב מיארה להגיש היא נגד ועדת שיקלי – ועדת השרים שצפויה לדון בהדחתה מתפקיד היועצת המשפטית לממשלה. הוועדה המדוברת הייתה אמורה להתכנס באמצע החודש, אך נדחתה בעקבות מבצע "עם כלביא" והתקיפות באיראן.
