כוחותינו ממשיכים לכתוש את רצועת עזה, כאשר בימים האחרונים הותקפו יעדי טרור רבים, ביניהם: עשרות מחבלים, מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית, מבנים צבאיים ותשתיות טרור נוספות, כך פרסם היום צה"ל. פעילות צה"ל ברצועה נעשית ברקע המו"מ עם חמאס להפסקת אש.
בצפון רצועת עזה, כוחות אוגדה 162 חיסלו מחבלים והשמידו מבנה צבאי ששימש לקידום מתווי טרור. במקביל, כוחות אוגדה 99 חיסלו מחבלים והשמידו עשרות תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע. ביממה האחרונה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי 646 תקפו עמדות תצפית, מבנים צבאיים ועמדות נ"ט במרחב בית חאנון.

כוחות אוגדה 98 ממשיכים לפעול במרחב העיר עזה, חיסלו מחבלים ותקפו עשרות תשתיות טרור. בין המטרות שהותקפו, עמדות תצפית ונקודות כינוס מחבלים. כמו כן, כוחות אוגדת עזה ממשיכים לפעול בדרום הרצועה והשמידו עשרות תשתיות טרור ומספר אמצעי לחימה.
במהלך היממה האחרונה, חיל האוויר תקף עשרות מטרות ברחבי רצועת עזה. בין המטרות שהותקפו, עשרות מחבלים, מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית, מבנים צבאיים ותשתיות טרור נוספות.

מוקדם יותר היום, קצין בכיר בכוחות הביטחון של חמאס אמר ל-BBC כי ארגון הטרור איבד כ-80% משליטתו על רצועת עזה וכי בשלב זה, חמולות חמושות ממלאות את החלל. לדבריו, מערכת הפיקוד והשליטה של חמאס קרסה לאחר התקיפות הישראליות.
עם זאת, יש לקחת את דבריו של הבכיר בערבון מוגבל, כאשר ייתכן שהוא מנסה לדחוף לעסקה ולקבל אמפטיה מהעולם לצורך כך. על פי שתי מקורות פלשתינים המעורים בנושא, השיחות העקיפות על הפסקת האש בין חמאס לאיראן בקטאר הסתיימו ללא תוצאות חד משמעיות.

לדבריהם, למשלחת הישראלית לא היה מנדט מספק כדי להגיע להסכם, כך דווח היום (שני) ברויטרס. עם זאת, בטרם עלה ראש הממשלה בנימין נתניהו ל"כנף ציון" הבהיר כי השאיר מאחור הוראות מפורטות לצוות המו"מ.
