חברת הכנסת טלי גוטליב ביקרה היום (שני) בחריפות בריאיון לעודד מנשה את התנהלות היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה בוועדת החוקה – אליה כלל לא הגיעה היום: "היא מגיעה עם השליפים שלה, לא מרימה את העיניים מהדף שהיא הכינה מראש, אומרת את אותם דברים שלא קשורים לשום דבר – תחסוך לי את הזמן הזה, אני חברה בחמש ועדות במקביל".
"היא מצפצפת על הכנסת, ובעיקר על חברי הכנסת מהקואליציה", תקפה ח"כ גוטליב, "ממילא אין לה מה להשמיע. לו דעתי הייתה נשמעת, לא הייתי מטריחה ומזמנת אותה בכלל. אין לה שום הבנה מינימלית ושום ניסיון בחקירות פליליות – היא מעולם לא ליוותה חקירות פליליות שקשורות להפעלת פגסוס ורוגלות בניגוד גמור לחוק, ולא יודעת במה מדובר. היא כבר הגיעה פעם אחת לוועדה – והשמיעה בפנינו נתונים מוזרים".

לטענתה של גוטליב, "הדרך להתנהל פה בכנסת היא להתעלם ממערך הייעוץ המשפטי של הממשלה. בכל דיון נותנים להם מקום ושומעים את עמדתם של אותם אלה שהם נציגי היועמ״שית שמחדלת את הממשלה, נותנים להם מקום בוועדות הכנסת. אין לי צורך בהם – אני יודעת לכתוב לבד חוות דעת".
