accessibility-icon
share-icon
מתוך "האולפן הפתוח"

פרסום ראשון: בית המשפט שחרר פעיל שמאל שהחזיק באמל"ח

רבקה שורק

רבקה שורק

י תמוז ה'תשפה (06.07.25)

62

11

like

23

dislike

פרסום ראשון ב"אולפן הפתוח": בית המשפט שחרר פעיל שמאל שהחזיק באמל"ח, פגע בסמלי שלטון וניסה להימלט מהמשטרה


בית המשפט שחרר היום (ראשון) את פעיל השמאל שנמלט מהמשטרה לפני כשלושה חודשים לאחר שהחזיק באמל"ח, פגע בסמלי שלטון ופירק גדרות בהפגנות נגד הממשלה בירושלים, כך פרסם לראשונה מגיש עכשיו 14 בועז גולן.

בפרוטוקול נכתב כי העבירות המיוחסות למשיב נוגעות לפגיעה בסמלי שלטון. מעבר למסוכנות הישירה שנבעה ממעשיו, נוצרה גם מסוכנות נלווית, הפגיעה במכת"זית ניטרלה אותה באותו רגע, והיא לא יכלה להגיב לאירוע.

maximize-image
הפגנות השמאל בקפלן, ארכיון | צילום: איתי רון\ פלאש 90

בתוך כך, מוקדם יותר השבוע במהלך הדיון בבית משפט השלום על הארכת מעצרו של פעיל השמאל, הזהירה המשטרה מפני מסוכנותו. אך בית המשפט דחה את טענותיה: "יש לקחת בעירבון מוגבל את החששות הכבדים".

המשטרה חזרה והדגישה את המסוכנות של החשוד, לדבריה, פעם אחת הגיע להפגנה כשהוא רעול פנים, ובפעם אחרת ניקב את צמיגי המכת"זית כשהוא מצויד בסכין. במשטרה ציינו גם שהוא ברח ממעצר, מה שמעיד על מסוכנותו. בנוסף, נטען כי בזמן האירוע הוא לא היה בשירות מילואים ולכן לא היה אמור להחזיק נשק בבית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News