פאנליסט הפטריוטים איתמר פליישמן התייחס בתוכנית ששודרה הערב (שלישי) למחאת המשפחות השכולות, שקראו קריאות "בושה" לעבר שופט העליון עמית במהלך הדיון שנערך בבג"ץ בנושא מינוי ראש השב"כ.
"אני חושב שמה שקרה היום בבית המשפט הוא אחת מהפעולות האזרחיות והדמוקרטיות מהיפות ביותר שראינו", אמר פליישמן, "אנשים ישבו, בדיוק כפי שמצופה מהם, הלכו לקלפי, הצביעו, נהגו כאזרחים שומרי חוק – ואז ראו כיצד כל הכוח שהיה אמור להיות בידיהם נגזל מהם".

לאחר 3 הפסקות: הדיון חודש ללא קהל, הורים שכולים הוצאו בכוח
186
01.07.25|ציפורה סימן טוב
"הם הלכו אל הגוזלים ואמרו להם: אם אתם רוצים לשנות את החוקים, גם לנו יש מה להגיד על זה", אמר פאנליסט הפטריוטים בגאווה, וסיכם: "אני מקווה שזה יימשך".
