ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך אמש (שני) את המרכז הלוגיסטי הלאומי למוכנות לחירום של ארגון "איחוד הצלה": "החלטתי לקרוא למבצע הזה ׳עם כלביא׳ – כי זה העם, ואתם באתם מהעם ואתם פועלים למען העם".
"האמבולנסים האלה הם אמצעים, האופנועים הם אמצעים", הסביר רה"מ, "מה שיש פה זה אנשים, נשים וגברים, עם נשמה אדירה, עם נכונות באמת להטיל את עצמכם לתוך האש ולתוך ההריסות, לחלץ ולהציל".

נתניהו פנה למתנדבים: "אני רוצה להגיד לכם בשם עם ישראל כולו, בשם מדינת ישראל וכל אזרחי ישראל, אני אומר לכם בשם רבים בעולם – כל הכבוד לכם. מגיע לכם את כל הכבוד, ומגיעה לכם כל העזרה".
המרכז הלוגיסטי החדש צפוי לשפר משמעותית את היכולת הלוגיסטית של "איחוד הצלה" ולשרת אלפי מתנדבים בשטח. ראש הממשלה ורעייתו שיבחו את מתנדבי הארגון המסורים, שמצילים חיים מדי יום.


במהלך הביקור קיבלו ראש הממשלה ורעייתו סקירה מקיפה על פעילותם של כ-8,000 מתנדבי ומתנדבות הארגון ברחבי הארץ, ונחשפו לתיעודים דרמטיים מפעילות מתנדבי ומתנדבות הארגון במסגרת מבצע ״עם כלביא״.
נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, החמיא גם הוא למתנדבים: "מייצגים את כל גווני הקשת של הציבור בישראל פועלים במסירות מסביב לשעון למען הערך הנעלה של הצלת חיי אדם ועושים זאת במטרה להגיע בתוך 90 שניות מרגע קבלת הקריאה – במקצועיות, אומץ לב וגבורה תחת אש".

"אני נרגש מאוד מהערכתם הרבה של ראש הממשלה ורעייתו שעובדים ללא לאות למען שלומו וביטחונו של עם ישראל ותומכים בעבודת הקודש של איחוד הצלה כבר שנים רבות", סיכם ביר, "יחד, נמשיך לסייע לכל אזרח הזקוק לכך ולהתייצב תמיד בכל מקום שנידרש".
