פאנליסט הפטריוטים איתמר פליישמן התייחס בתוכנית ששודרה אמש (שני) לטענות של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, על כך שהתקיפות המוצלחות של ישראל באיראן במבצע "עם כלביא" הצליחו בזכות הממשלה בראשותו ובראשות יאיר לפיד ב-2021.
"מה שאתם רואים כאן", אמר פליישמן, "לא יכול להתכתב עם השבעה באוקטובר. ומזה הם מנסים לברוח. למה אני מתכוון? אם אתה טוען שאתה אחראי לתקיפה באיראן, כי היית ראש ממשלה ודאגת לאירועים, אז אתה גם אחראי לשבעה באוקטובר. ואגב, זה נכון, זה נכון במהות, זה גם נכון על לפיד, וזה גם נכון על בנט".

"אבל מה שהם ינסו לגרום פה, ולהערכתי זה יוסיף לנתניהו ארבעה-חמישה מנדטים", המשיך פאנליסט הפטריוטים, "זה שכולם יגידו: כן, כן, כן, כן, כן — נתניהו היה אחראי בלעדי לשבעה באוקטובר, וכולנו נקיים".

בנט לוקח קרדיט על איראן: "בלי הפעולות שלנו, זה לא היה קורה"
"מי שמאמין שאחריות לשבעה באוקטובר היא משהו שמונע מאדם להיות בזירה הציבורית, יכול להגיד לנתניהו: לא. אבל הוא חייב להגיד גם לבנט, גם ללפיד, גם לגנץ, ובעצם לכולם, לכו הביתה", חתם פליישמן את דבריו.
