accessibility-icon
share-icon
צילום מסך

"הרגשתי מאוים": ואטורי בריאיון לאחר העימות עם כסיף | צפו

רבקה שורק

רבקה שורק

ד תמוז ה'תשפה (30.06.25)

7

4

like

0

dislike

לאחר העימות הסוער עם ח"כ עופר כסיף בדיון על הדחת איימן עודה, ח"כ ניסים ואטורי מגיב באולפן: "הבן אדם הזה עבריין ושפל, הוא בא ותקף אב שכול - זה עבר את כל הסעיפים"


ח"כ ניסים ואטורי הגיב היום (שני) בריאיון לבועז גולן על העימות עם ח"כ עופר כסיף: "הבן אדם הזה עבריין ושפל, הוא בא ותקף אב שכול – זה עבר את כל הסעיפים. אמרתי תמיד: מי שיפגע בחיילי צה"ל אני אעמוד שם".

לדבריו, אחד מהתפקידים החשובים של חברי הכנסת הוא להגן על חיילי צה"ל: אנחנו לא צריכים להסתתר מאחורי עטיפה של "יופי טופי". צריך לעמוד בזה, ולא לפחד להילחם".

"אם היה חבר כנסת מימין תוקף אב שכול בצורה כזאת, אתה יודע מה היה קורה בכל הערוצים חוץ מכם כמובן?" הוסיף ואטורי, "פשוט איבדנו את. התקשורת השמאלנית איבדה את זה, היא פוגעת במדינת ישראל".

כזכור, מהומה גדולה התרחשה הבוקר בוועדת הכנסת, במהלך דיון שעסק בבקשה להדיח את ח"כ איימן עודה. האירוע הגיע לשיאו כאשר ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) הוצא בכוח מהמליאה על ידי סדרנים, לאחר שהתבטא נגד משפחות שכולות שנכחו בדיון.

בעת שכסיף עשה את דרכו החוצה, נשמעו לעברו קריאות גנאי מכל הנוכחים באולם. ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד, שגינה את דבריו של כסיף, קם ממקומו והתקדם לעברו בצורה שנראתה מאיימת. סדרני הכנסת התערבו במהירות ומנעו עימות פיזי בין השניים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News