ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה היום (שני) בחריפות את ההצתה בבנימין: "שום מדינה מתוקנת לא יכולה לסבול פעולות אלימות ואנרכיסטיות של שריפת מתקן צבאי, פגיעה ברכוש צה״לי ותקיפת אנשי ביטחון על-ידי אזרחי המדינה".
לדבריו, "מי שמבצע פעולות כאלה, חותר תחת שלטון החוק ופוגע במדינה. אני קורא לרשויות אכיפת החוק לחקור במהירות את האירועים ולמצות את מלוא חומרת הדין עם הפורעים".
נתניהו הדגיש: "ציבור המתיישבים מהווה דוגמה ומופת לפיתוח הארץ, שירות משמעותי בצה״ל ותרומה בהעמדת תלמידי חכמים. לא נאפשר לקומץ אלים וסהרורי להכתים ציבור שלם".
