שר הביטחון ישראל כ"ץ יכנס היום (שני) פגישה דחופה עם כלל גורמי מערכת הביטחון, זאת בעקבות תקריות חמורות שהתרחשו במהלך הלילה האחרון ביהודה ושומרון, בהן הוצת והושחת אתר ביטחוני רגיש במרחב חטיבת בנימין. האתר כולל אמצעים טכנולוגיים המסייעים בסיכול פיגועים, ופגיעתו עלולה להשפיע ישירות על ביטחון התושבים באזור.
כ"ץ הבהיר כי מדובר בתופעה חמורה שיש להפסיקה לאלתר: "יש לשים סוף באופן מיידי לתופעה הזאת. ננקוט בכל האמצעים ונעקור את האלימות הזאת מהשורש – אף אחד לא יעז להרים את ידו על חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון".

"חציית קו אדום": הוצת אתר המסייע לסיכול פיגועים בבנימין
לדבריו, "חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי להגן על המתיישבים ולהדביר את הטרור הפלסטיני בפעילות התקפית חסרת תקדים ביהודה ושומרון. רבים מהם חיילי מילואים שמשרתים במסירות יוצאת דופן כבר מאות ימים – ולא נאפשר לקומץ אלים לפגוע בהם".
מדובר צה"ל נמסר כי "פגיעה באתר מהווה סכנה ישירה לביטחון התושבים. צה"ל מגנה כל גילוי של אלימות כלפי כוחות הביטחון, ומצפה ממערכת אכיפת החוק לפעול למיצוי הדין עם האחראים".
