מספר אזרחים הציתו והשחיתו במהלך הלילה אתר ביטחוני ובו מערכות המסייעות לסיכול פיגועים ולשמירה על הביטחון במרחב חטיבת בנימין.
מצה"ל נמסר: "פגיעה באתר מהווה סכנה לביטחון התושבים. צה״ל מגנה כל גילוי אלימות כלפי כוחות הביטחון, ומצפה מכוחות הביטחון למצות את הדין עם הישראלים הפוגעים בכוחות הביטחון הממלאים את תפקידם בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל.
צה״ל וכלל כוחות הביטחון ימשיכו להתמקד בשמירה על ביטחון האזרחים, וזאת לצד אכיפת החוק על ידי ומניעת פעילות בלתי חוקית באשר היא".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב ברשת X למקרה החמור: "עבריינים הם עבריינים הם עבריינים. בכל מקום בארץ. אלימות כנגד חיילי צה"ל ואנשי משטרת ישראל האהובים והשחתת רכוש הם פסולים ומהווים חציית קו אדום!".
לדבריו, "אני קורא למשטרת ישראל לחקור את האירועים בנחישות ולמצות את הדין עם האחראים. ההתיישבות ביהודה ושומרון היא הפנים היפות של מדינת ישראל ואין שום קשר בינה לבין אירועים מהסוג שפורסמו הבוקר".
השר וראש השב״כ לשעבר אבי דיכטר גינה בחריפות: "אירועי הטרור הלילה בבנימין לצערי לא חדשים לנו. פעם אחר פעם פורעים שבינם ובין הציונות והסולידריות החברתית אין שום קשר, מנסים בדרכים שונות להפריד בינינו דרך פגיעה במה שמאחד אותנו – צבא העם. אנחנו לא ניתן להם את זה. נילחם בתופעה הבזויה של קנאים מוטרפים שבמעשיהם מאיימים על כולנו. עד כאן!".
אירועי הטרור הלילה בבנימין לצערי לא חדשים לנו ואני מגנה אותם בכל תוקף.
פעם אחר פעם פורעים שבינם ובין הציונות והסולידריות החברתית אין שום קשר, מנסים בדרכים שונות להפריד בינינו דרך פגיעה במה שמאחד אותנו – צבא העם.
אנחנו לא ניתן להם את זה.
נילחם בתופעה הבזויה של קנאים מוטרפים…
— Avi Dichter אבי דיכטר (@avidichter) June 30, 2025
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הצטרף לגינויים: "פגיעה בכוחות הביטחון, במתקני ביטחון ובחיילי צה״ל שהם בנינו, אחינו ומגיננו, הם קו אדום, ויש לטפל בהם במלוא החומרה. אחים אנחנו".
שר החוץ גדעון סער: "אני מגנה בכל תוקף את האלימות כלפי צה״ל וכוחות הביטחון. אין לקבל ארועים מסוג זה ויש להעניש בחומרה את העבריינים. צה״ל וכוחות הביטחון פועלים לשמור על אזרחי ישראל ועל בטחונה יומם ולילה. יש לתמוך בהם, אין להפריע לפעילותם ובשום אופן אין לתקוף מי מהם".
