בהודעה המלאה מטעם עיריית שדרות נכתב: "ערב טוב, לידיעתכם, במסגרת פעילות צה״ל בגזרה הצפונית של רצועת עזה, והרחבת הפעילות במרחב זה, צפויים להישמע קולות נפץ, פיצוצים עזים ורעשי ארטילריה מהשעות הקרובות ולמשך הימים הבאים. מקור הרעש הוא פעילות מתוכננת של כוחותינו ברצועת עזה, ואין חשש לאירוע ביטחוני.
בברכה, דוברות עיריית שדרות".

