accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

הח"כית מהליכוד לנתניהו: אל תתייצב בבית המשפט

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ג תמוז ה'תשפה (29.06.25)

33

8

like

3

dislike

ח"כ טלי גוטליב תקפה את החלטת השופטים שלא לדחות את משפט נתניהו, וקראה לראש הממשלה לממש את חסינותו ולא להתייצב לדיונים • לדבריה, סירוב הדחייה פוגע ביכולת המדינה להשיג את יעדי המלחמה


חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה הבוקר (ראשון) את סירובם של השופטים במשפט נתניהו לדחות את הדיונים בשבועיים הקרובים וקראה לראש הממשלה להשתמש בחסינותו ולא להגיע לבית המשפט.

בפוסט שפרסמה ברשת ה-X כתבה: "שיתביישו הפרקליטים חסרי תום הלב וחסרי היושר המתנגדים לדחייה סבירה של הדיון בצוק העיתים בו ישראל נתונה. שיתביישו השופטים שתוך אי דחיית הדיון בשבועיים פוגעים בסיכוי השגת יעדי המלחמה. בידי רה״מ הזכות מכח החסינות המהותית לנהל את המלחמה והכרוך בה בעת הזו ולא להתייצב למשפטו".

כזכור, ביום שישי האחרון דחה בית המשפט את בקשתו של ראש הממשלה לדחות את משפטו בעקבות התפתחויות ביטחוניים. זאת על אף שהציג לשופטים את סדר יומו בשבוע הקרוב.

בהחלטת השופטים נאמר: ״הובא לפנינו לו"ז של מר נתניהו, ככלל אין בו נתונים, פרטים או עניינים חריגים, העשויים להצדיק ביטול דיונים". בית המשפט הסכים לדחות את המשפט ביום שני בלבד: "חריג לכך הוא הפריט הראשון ביום שני. נוכח הפעילות האמורה, יחל הדיון באותו יום בשעה 11:30".

נתניהו תמה בפני השופטים על כך שבקשתו (הראשונה) לא התקבלה: "חשבתי שיממה אחרי המערכה ההיסטורית העובדה כי רה"מ נדרש להקדיש את כל זמנו ומרצו לטיפול בסוגיות לאומיות וביטחוניות אמורה להיות ברורה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News