חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה הבוקר (ראשון) את סירובם של השופטים במשפט נתניהו לדחות את הדיונים בשבועיים הקרובים וקראה לראש הממשלה להשתמש בחסינותו ולא להגיע לבית המשפט.
בפוסט שפרסמה ברשת ה-X כתבה: "שיתביישו הפרקליטים חסרי תום הלב וחסרי היושר המתנגדים לדחייה סבירה של הדיון בצוק העיתים בו ישראל נתונה. שיתביישו השופטים שתוך אי דחיית הדיון בשבועיים פוגעים בסיכוי השגת יעדי המלחמה. בידי רה״מ הזכות מכח החסינות המהותית לנהל את המלחמה והכרוך בה בעת הזו ולא להתייצב למשפטו".
משפטו של רה״מ נתניהו ימשיך להתקיים ולא משנה כמה מובהקים דבריו של הנשיא טראמפ. שיתביישו הפרקליטים חסרי תום הלב וחסרי היושר המתנגדים לדחייה סבירה של הדיון בצוק העיתים בו ישראל נתונה. שיתביישו השופטים שתוך אי דחיית הדיון בשבועיים פוגעים בסיכוי השגת יעדי המלחמה. בידי רה״מ הזכות מכח… pic.twitter.com/BCYKnXsdbq
— טלי גוטליב (@TallyGotliv) June 29, 2025
כזכור, ביום שישי האחרון דחה בית המשפט את בקשתו של ראש הממשלה לדחות את משפטו בעקבות התפתחויות ביטחוניים. זאת על אף שהציג לשופטים את סדר יומו בשבוע הקרוב.
בהחלטת השופטים נאמר: ״הובא לפנינו לו"ז של מר נתניהו, ככלל אין בו נתונים, פרטים או עניינים חריגים, העשויים להצדיק ביטול דיונים". בית המשפט הסכים לדחות את המשפט ביום שני בלבד: "חריג לכך הוא הפריט הראשון ביום שני. נוכח הפעילות האמורה, יחל הדיון באותו יום בשעה 11:30".
נתניהו תמה בפני השופטים על כך שבקשתו (הראשונה) לא התקבלה: "חשבתי שיממה אחרי המערכה ההיסטורית העובדה כי רה"מ נדרש להקדיש את כל זמנו ומרצו לטיפול בסוגיות לאומיות וביטחוניות אמורה להיות ברורה".
