ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט טען הערב (מוצאי השבת) כי התקיפות המוצלחות של ישראל באיראן במבצע "עם כלביא" הצליחו בזכות הממשלה בראשותו ובראשות יאיר לפיד ב-2021.
בריאיון בערוץ 12 טען בנט כי "לא הייתה לנו את היכולת לתקוף באיראן". המראיין, העיתונאי עמית סגל, הקשה על רה"מ לשעבר ושאל אותו "אז אתה אומר שזה קרה בזמנך?"

לטענת בנט, הממשלות בראשות ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו תקצבה את המתקפה באיראן: "האמצעים המיוחדים – גם חימושים, גם תשתית מודיעינית, זה עולה הרבה כסף, בערך שישה מיליארד שקלים, לא הוקצה כסף, לא ניתנה הפקודה. בלי הפעולות שלנו ב-2021, לא היה אפשר לתת את ההוראה ב-2025".
