accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנט לוקח קרדיט על איראן: "בלי הפעולות שלנו, זה לא היה קורה"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ב תמוז ה'תשפה (28.06.25)

321

46

like

18

dislike

נפתלי בנט, טוען כי התקיפה באיראן קרתה בזכות הפעולות של ממשלתו עם יאיר לפיד: "בלי הפעולות שלנו ב-2021, לא היה אפשר לתת את ההוראה ב-2025" • רה"מ לשעבר האשים את הממשלות הקודמו לו, ואמר: "לא הייתה לנו את היכולת לתקוף באיראן"


ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט טען הערב (מוצאי השבת) כי התקיפות המוצלחות של ישראל באיראן במבצע "עם כלביא" הצליחו בזכות הממשלה בראשותו ובראשות יאיר לפיד ב-2021.

בריאיון בערוץ 12 טען בנט כי "לא הייתה לנו את היכולת לתקוף באיראן". המראיין, העיתונאי עמית סגל, הקשה על רה"מ לשעבר ושאל אותו "אז אתה אומר שזה קרה בזמנך?"

maximize-image
בלעדיהם זה לא היה קורה? בנט ולפיד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לטענת בנט, הממשלות בראשות ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו תקצבה את המתקפה באיראן: "האמצעים המיוחדים – גם חימושים, גם תשתית מודיעינית, זה עולה הרבה כסף, בערך שישה מיליארד שקלים, לא הוקצה כסף, לא ניתנה הפקודה. בלי הפעולות שלנו ב-2021, לא היה אפשר לתת את ההוראה ב-2025".

עקבו אחרינו גם ב-Google News