ראש המוסד דדי ברנע אמר היום (רביעי) לעובדי המוסד, עם סיומו של מבצע "עם כלביא" נגד איראן: "תם אך לא נשלם. המוסד ימשיך בנחישות לעקוב, לפקח ולפעול לסיכול האיומים שנגדנו כפי שעשינו תמיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".
לדבריו, "אלו ימים היסטוריים לעם ישראל. האיום האיראני, שאיים על ביטחוננו במשך עשרות שנים, סוכל משמעותית בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין צה"ל שהוביל את המערכה והמוסד שפעל לצידו, יחד עם תמיכת בת בריתנו, ארצות הברית".

מבצע "עם כלביא": ההצלחות הגדולות והמחירים הכבדים | סיכום
"מאז תחילת מבצע "עם-כלביא", נשות ואנשי המוסד, הפרוסים בארץ ובעולם, פועלים כתף אל כתף עם צה"ל כדי לממש את יעדי המערכה ולהביא להכרעתה. לרגע הזה התכוננו", המשיך ברנע.
"בזכות מודיעין מדויק, טכנולוגיות מתקדמות ויכולות מבצעיות מעבר לכל דמיון, סייענו לחיל האוויר לפגוע בפרויקט הגרעין האיראני, לבסס עליונות אווירית בשמי איראן, ולצמצם את איום הטילים, ובכך להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל. תודתנו והערכתנו לתעשיות הביטחוניות ולצה"ל – לחיל האוויר ולאמ"ן, על השותפות העמוקה והצלחותיהם במבצע".

ראש המוסד המשיך והודה גם לארצות הברית שהטרפה למערכה: "תודה והוקרה גם לשותפינו בגופי המודיעין והביטחון האמריקאים על תמיכתם החשובה במערכה זו".
לסיום הדגיש: "גאווה עצומה לכם – נשות ואנשי המוסד, שפועלים במסירות, בעוז ובתחבולה, מתוך תחושת שליחות עמוקה למען ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה".
"תם אך לא נשלם. מחויבותנו להשבת כל החטופים – החיים לשיקום והחללים לקבורה ראויה. זהו צו מוסרי וערכי עליון. המוסד ימשיך בנחישות לעקוב, לפקח ולפעול לסיכול האיומים שנגדנו כפי שעשינו תמיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".
"בְּאֵין תַּחְבֻּלוֹת יִפָּל־עָם וּתְשׁוּעָה בְּרֹב יוֹעֵץ".
