accessibility-icon
share-icon
דבריו של ראש המוסד דדי ברנע לעובדיו | צילום: דוברות המוסד

ראש המוסד: נמשיך לפקח בשבע עיניים על כל הפרויקטים באיראן

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

21

15

like

1

dislike

ראש המוסד דדי ברנע הצהיר עם סיומו של מבצע "עם כלביא" נגד איראן כי הארגון ימשיך לעקוב, לפקח ולפעול לסיכול האיומים על ישראל • הוא סיפר על המבצע המוצלח, בשיתוף פעולה מלא של כוחות הביטחון הישראלים והאמריקאים תוך מצודיעין מדויק ואמר: "לרגע הזה התכוננו"


ראש המוסד דדי ברנע אמר היום (רביעי) לעובדי המוסד, עם סיומו של מבצע "עם כלביא" נגד איראן: "תם אך לא נשלם. המוסד ימשיך בנחישות לעקוב, לפקח ולפעול לסיכול האיומים שנגדנו כפי שעשינו תמיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".

לדבריו, "אלו ימים היסטוריים לעם ישראל. האיום האיראני, שאיים על ביטחוננו במשך עשרות שנים, סוכל משמעותית בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין צה"ל שהוביל את המערכה והמוסד שפעל לצידו, יחד עם תמיכת בת בריתנו, ארצות הברית".

מבצע "עם כלביא": ההצלחות הגדולות והמחירים הכבדים | סיכום

מבצע "עם כלביא": ההצלחות הגדולות והמחירים הכבדים | סיכום

26
25.06.25|סיון יחזקאל

"מאז תחילת מבצע "עם-כלביא", נשות ואנשי המוסד, הפרוסים בארץ ובעולם, פועלים כתף אל כתף עם צה"ל כדי לממש את יעדי המערכה ולהביא להכרעתה. לרגע הזה התכוננו", המשיך ברנע.

"בזכות מודיעין מדויק, טכנולוגיות מתקדמות ויכולות מבצעיות מעבר לכל דמיון, סייענו לחיל האוויר לפגוע בפרויקט הגרעין האיראני, לבסס עליונות אווירית בשמי איראן, ולצמצם את איום הטילים, ובכך להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל. תודתנו והערכתנו לתעשיות הביטחוניות ולצה"ל – לחיל האוויר ולאמ"ן, על השותפות העמוקה והצלחותיהם במבצע".

maximize-image
ראש המוסד דדי ברנע | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש המוסד המשיך והודה גם לארצות הברית שהטרפה למערכה: "תודה והוקרה גם לשותפינו בגופי המודיעין והביטחון האמריקאים על תמיכתם החשובה במערכה זו".

לסיום הדגיש: "גאווה עצומה לכם – נשות ואנשי המוסד, שפועלים במסירות, בעוז ובתחבולה, מתוך תחושת שליחות עמוקה למען ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה".

"תם אך לא נשלם. מחויבותנו להשבת כל החטופים – החיים לשיקום והחללים לקבורה ראויה. זהו צו מוסרי וערכי עליון. המוסד ימשיך בנחישות לעקוב, לפקח ולפעול לסיכול האיומים שנגדנו כפי שעשינו תמיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".

"בְּאֵין תַּחְבֻּלוֹת יִפָּל־עָם וּתְשׁוּעָה בְּרֹב יוֹעֵץ".

עקבו אחרינו גם ב-Google News