המגיש בועז גולן התייחס היום (רביעי) לניצחון הישראלי על איראן אותו הגדיר כבניצחון אסטרטגי מכריע ששינה את כללי המשחק. "ההישג הגדול באמת הוא שעד לפני שבועיים, לוח התוצאות היה 1-0 איראן", פתח גולן. "היא תמיד הייתה מעלינו בהפחדה, בסיכון הקיומי. היום זה 10-0, וזה מת".
לדברי גולן, ההרתעה הישראלית התעצמה באופן חסר תקדים. "הדביל הבא, שינסה שם להקים גרעין, הוא כל הזמן יסתכל למעלה אם יש כתב״ם. הוא כבר יודע שאנחנו נעשה את זה", אמר. "עד עכשיו הם היו בטוחים שאין לנו שום אומץ. לא נעז לעשות את זה. ומאז שאותו טיל אמר להנייה ביי ביי – מאז הם מחפשים כתב״מים בשמיים".

גולן דחה את הביקורת או תחושת ה"חמיצות" בציבור הישראלי על כך שהתגובה לא הייתה חריפה מספיק: "אנחנו קיבלנו כאן את הטוב ביותר שיכולה לקבל מדינה מאוימת. אין יותר טוב מזה. אז חמיצות? איזה חמיצות. אני ישבתי אתמול בגינה, אכלתי חמוצים בכיף".
בהמשך דבריו, התייחס גולן להשלכות הבינלאומיות של המהלך. "האג היום לא מעזים לצייץ. למה? כי לא יעבור להם הכרטיס אשראי", טען. הוא הוסיף כי "יודעים שטראמפ ונתניהו חד הם". לדבריו, גם בזירה האזורית והעולמית חל שינוי: "הסעודים מתקרבים אלינו להסכם שלום – הפלשתינים מעניינים להם את הסבתא. אירופה, צרפת, בריטניה – פתאום כולם איתנו".

את דבריו חתם גולן במטאפורה: "נתתם בעיטה לאריה, הערתם אותו, האריה הלך לכותל להתפלל למי שברא אותו, ויחד הלכו, טרפו את האויבים. זה הסיפור. אין סיפור אחר פה, חברים. אין לא חמיצות ולא בטיח, אין כלום. גמרנו את הסיפור האיראני".
