נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס הלילה (בין שני לשלישי) לדיווחים בכלי התקשורת האמריקניים על כך שלאיראן ישנם אתרי גרעין סודיים שלא נפגעו במתקפות הישראליות והאמריקניות והכחיש זאת.
ברשת החברתית שלו "Truth Social", כתב הנשיא כי מדובר ב"פייק ניוז", והוסיף כי "CNN, יחד עם ניו יורק טיימס הכושל, חברו יחד בניסיון להשפיל את אחת התקיפות הצבאיות המוצלחות הכי בהיסטוריה. אתרי הגרעין באיראן נהרסו לחלוטין! גם הניו יורק טיימס וגם CNN סופגים ביקורת ציבורית!"

אמש נחשף ברשת CNN כי הערכת מודיעין ראשונית של הפנטגון, לפיה התקיפות האמריקניות באיראן בסוף השבוע האחרון לא השמידו את רכיבי הליבה של תוכנית הגרעין האיראנית. לפי ההערכה, הנזק שנגרם יעכב את התקדמותה של טהרן רק בחודשים ספורים – ולא יותר.
על פי הדיווח, ההערכה מבוססת על מסמך פנימי של סוכנות הביון הצבאית של הפנטגון (DIA), שהתבסס על בדיקת נזקי קרב ראשונית שנערכה על ידי פיקוד המרכז של צבא ארה"ב. ניתוח הממצאים עדיין בעיצומו, אך ההערכה הראשונית עומדת בניגוד להצהרותיו של הנשיא דונלד טראמפ, שהכריז כי התקיפות "השמידו לחלוטין" את מתקני ההעשרה של איראן. גם שר ההגנה פיט הגסט הצהיר כי "שאיפות הגרעין של איראן הושמדו".
שניים מהמקורות שצוטטו בכתבה מסרו כי מאגר האורניום המועשר של איראן לא נפגע מהתקיפה, ורוב הצנטריפוגות נותרו שלמות. "לכן, לפי ה-DIA, ארה"ב הצליחה רק לעכב את תוכנית הגרעין האיראנית בכמה חודשים", אמר אחד מהם.

הבית הלבן מיהר להכחיש את ההערכה, וכינה אותה "שגויה לחלוטין". דוברת הבית הלבן, קרוליין לויט, מסרה כי מדובר בהדלפה של "לוזר זוטר ואנונימי", והוסיפה כי מדובר בניסיון להכפיש את הנשיא ואת חיל האוויר האמריקני. עם זאת, יו"ר המטות המשולבים, הגנרל דן קיין, הבהיר כי ההערכה עדיין מתבצעת וכי "מוקדם מדי" לקבוע אם לאיראן נותרו יכולות גרעיניות.
