הותר לפרסום: הנרצחת הרביעית בפגיעת הטיל האיראני הבוקר (שלישי) בבאר שבע היא תושבת העיר, נעמי שאנן הי"ד. לבקשתה, לא תיערך לוויה והמשפחה יושבת שבעה בבית משפחת שאנן, ברחוב מרגלית 42 א' בחיפה.
לבקשת המשפחה, הציבור מוזמן לניחום אבלים ביום רביעי, בין 16:00 ל-20:00, ביום חמישי בין 10:00 ל-13:00 ובין 16:00 ל-20:00, וביום שישי בין 10:00 ל-14:00.

כזכור, מוקדם יותר הערב הותר לפרסום כי שלושה מארבעת ההרוגים בפגיעת הטיל הבליסטי בבניין מגורים בבאר שבע הם נועה בוגוסלבסקי הי"ד, בת 18 מערד, בוגרת כיתה י"ב בבית הספר אורט ערד, רב"ט איתן זקס הי"ד, בן 18 מבאר שבע, חייל בהכשרת לוחם ביחידה הרב-ממדית (888) ומיכל זקס הי"ד, אימו של איתן.
הטיל, ששוגר הבוקר מאיראן, פגע ישירות בקומה השישית של בניין בן שבע קומות בעיר, בעת שהנפגעים שהו בתוך מרחב מוגן. לפי תחקיר ראשוני של פיקוד העורף, הפגיעה הייתה ישירה בקיר החיצוני של הבניין, וגרמה לפריצת מיגון בשני ממ"דים – אחד מהם התפרק לחלוטין.
